JAVNI RAZPIS: OSEBNO KOMBINIRANO VOZILO 7+1 Z NIZKIMI EMISIJAMI

OBVESTILO!

 SPREMEMBA RAZPISNE DOKUMENTACIJE ZA ODDAJO JAVNEGA NAROČILA MALE VREDNOSTI

 

Naročnik spreminja razpisno dokumentacijo zaradi napake v zahtevanih tehničnih specifikacijah  za zgoraj navedeno javno naročilo, kot sledi v nadaljevanju. Zaradi napake v tehničnih specifikacijah, se le-te v določenem delu spremenijo oziroma se napaka odpravi, posledično temu pa naročnik tudi podaljšuje roke za vprašanja in oddajo ponudb.

Vse spremembe si lahko ogledate v spodnji datoteki.


Na Portalu javnih naročil je objavljeno obvestilo o javnem naročilu male vrednosti za predmet javnega naročila: »OSEBNO  KOMBINIRANO VOZILO 7+1  Z NIZKIMI EMISIJAMI (operativni leasing)«.

Kontaktni podatki naročnika so:

OSNOVNA ŠOLA dr. SLAVKA GRUMA, Cankarjev trg 2, 1410 Zagorje ob Savi.

Kontaktna oseba naročnika: Zoran Kvartič, ravnatelj

Tel. št.: 03 56 64 767

 

Naročnik je določil, da se bo javno naročilo izvedlo skladno s sledečim terminskim načrtom:

Rok za postavitev vprašanj                                                         do 23.1.2020 do 12.00 ure

Rok za predložitev ponudb                                                         do 30.1.2020 do 11.00 ure 

Odpiranje ponudb                                                                        30.1.2020 ob 12.00 uri

 

Morebitne spremembe navedenih rokov bodo objavljene na Portalu javnih naročil.

 

RAZPISNA DOKUMENTACIJA:

 

 

 

Related Images:

Morda vam bo všeč tudi...

o