JAVNI RAZPIS: OSEBNO KOMBINIRANO VOZILO 7+1 Z NIZKIMI EMISIJAMI
OBVESTILO!
SPREMEMBA RAZPISNE DOKUMENTACIJE ZA ODDAJO JAVNEGA NAROČILA MALE VREDNOSTI
Naročnik spreminja razpisno dokumentacijo zaradi napake v zahtevanih tehničnih specifikacijah za zgoraj navedeno javno naročilo, kot sledi v nadaljevanju. Zaradi napake v tehničnih specifikacijah, se le-te v določenem delu spremenijo oziroma se napaka odpravi, posledično temu pa naročnik tudi podaljšuje roke za vprašanja in oddajo ponudb.
Vse spremembe si lahko ogledate v spodnji datoteki.
Na Portalu javnih naročil je objavljeno obvestilo o javnem naročilu male vrednosti za predmet javnega naročila: »OSEBNO KOMBINIRANO VOZILO 7+1 Z NIZKIMI EMISIJAMI (operativni leasing)«.
Kontaktni podatki naročnika so:
OSNOVNA ŠOLA dr. SLAVKA GRUMA, Cankarjev trg 2, 1410 Zagorje ob Savi.
Kontaktna oseba naročnika: Zoran Kvartič, ravnatelj
Tel. št.: 03 56 64 767
Naročnik je določil, da se bo javno naročilo izvedlo skladno s sledečim terminskim načrtom:
Rok za postavitev vprašanj do 23.1.2020 do 12.00 ure
Rok za predložitev ponudb do 30.1.2020 do 11.00 ure
Odpiranje ponudb 30.1.2020 ob 12.00 uri
Morebitne spremembe navedenih rokov bodo objavljene na Portalu javnih naročil.
RAZPISNA DOKUMENTACIJA:
- Povabilo in navodilo za izdelavo ponudbe
- Ponudbena dokumentacija – obrazci
- Dodatni obrazci za ponudbo s podizvajalci