Kot smo se dogovorili, smo se že naslednji dan po našem učnem sprehodu vsi skupaj spet zbrali v računalniški učilnici. Za začetek, smo si pogledali fotografije s poti. Najprej smo podebatirali o fotografijah prve skupine in si nato privoščili še nekaj komentarjev o fotografijah, ki jih je posnela druga skupina. Ugotovili smo, da so nekatere fotografije precej dobre in je na njih v središču naš objekt, ki naj bi ga slika prikazovala, precej slik pa je klicalo po izboljšavah. Ker se naš mentor Marko še posebej ukvarja s fotografijo in videoposnetki, je za učence pripravil kratko teoretično poglago, da bodo naše fotografije prihodnjič boljše. Uvodoma je učencem pokazal primerjavo dveh fotografij šole, ki ju je posnel ta dan; ena je bila posneta s fotoaparatom, druga z dronom. Primerjali smo perspektivo in razlike na fotografijah ter se na kratko pogovorili o dronu, kar je še posebej zanimalo naše nadobudne fante. Na kratko smo se ozrli v preteklost in si ogledali vrste fotografije (pokrajinska, živalska, makro ipd.) ter ugotavljali, da so fotografi, ki se s tem poklicno ukvarjajo pravi mojstri, saj morajo biti zares potrpežljivi, da ujamejo prave trenutke za “klik”. Za konec smo se zopet pozabavali s kvizom. Le kaj je bila tokrat tema? Ja, fotografija seveda. Dogovorili smo se, da se naslednjič zopet pozabavamo s fotoaparati in poskušamo pridobljeno znanje izkoristiti za čim več lepih fotografij.